بسته پیشنهادی فروشگاه اینترنتی

وظیفه ما تبدیل کسب و کار شما با تمامی محصولات و خدماتش از حالت آفلاین به آنلاین می‌باشد.

ما با دانش متخصصانمان و یاری گرفتن از فناوری روز دنیا و بر اساس استاندارد های موجود در عرصه اینترنت تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم، تا جهت ارائه تمام کمال سلیقه شما و فروشگاهتان بر روی بستر اینترنت قدم برداریم.
بستۀ پیشنهادی فروشگاهی داسپینا، جامع ترین مجموعه‌ای از امکانات کاربردی را برای شما فراهم می نماید، تا محصولات و خدماتتان را در سریع ترین حالت و به بهترین نحو در عرصه‌ی وسیع و فراگیر اینترنت عرضه نمایید.

بسته پیشنهادی به چه معناست؟
مجموعهٔ کاملی از امکانات است که پس از بررسی‌های دقیق و منظم متخصصان ما برای ارائه خدمات خرید و فروش در بستر اینترنت، به صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌شود.

این بسته پیشنهادی چگونه به رونق کسب و کار من کمک می‎کند؟
جواب این سؤال ساده است، تصور کنید شعبه ای از کسب وکار شما به صورت تمام و کمال در نزدیک‌ترین فاصله (گوشی موبایل، تبلت و یا رایانه شخصی) تا مخاطبان شما قرار دارد و ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته بدون تعطیلی درب کسب کار شما بر روی مخاطبان شما باز است. این معادل چند هزار متر زمین اداری تجاری و حقوق چندین پرسنل می‌باشد؟

چرا بسته پیشنهادی داسپینا؟
ما خوب را از بد در عرصه اینترنت به لطف میزبانی و ارائه خدمات به حدود ۴۴ هزار مشتری در طی 7 سال، تشخیص می‌دهیم.ما به خوش سلیقگی و نگرش متفاوت و کاربر پسند در میان طراحان وب زبان زد هستیم. با تمام این تفاسیر طراحان و متخصصان‌ داسپینا طی ساعت‌ها مطالعه و بررسی بسته جامع و ساده و در عین حال امن و کاربردی گردآوری نموده است و آن را در قالب بسته پیشنهادی فروشگاهی خدمت مشتریان عرضه می‌نماید.

۱ امکان مدیریت وب سایت و درج، حذف، ویرایش تمامی مطالب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی پیش فرض
۲ دارای قالب کاملاً واکنش گرا جهت نمایش صحیح وب سایت در موبایل و تبلت ها پیش فرض
۳ امکان مدیریت اسلاید شو جهت نمایش تصاویر دلخواه پیش فرض
۴ امکان نمایش گزارشات مربوط به کاربران آنلاین، حجم و تعداد سفارشات به صورت هفتگی ماهیانه و سالیانه پیش فرض
۵ امکان اتصال درگاه های بانکی پیش فرض
۶ امکان نمایش منو های وب سایت پیش فرض
۷ امکان ارسال ایمیل به مشتریان در صورت سفارش و کامل شدن سفارش پیش فرض
۸ امکان ارسال ایمیل هایی مبنی بر ثبت نام جدید کاربر در وبسایت و ثبت سفارش در وبسایت به ادمین وبسایت پیش فرض
۹ امکان اشتراک گذاری کالا پیش فرض
۱۰ امکان درج موجودی اولیه کالا پیش فرض
۱۱ امکان افزودن کالا به لیست علاقه مندی ها توسط کاربران پیش فرض
۱۲ امکان الصاق دانلود پس از خرید پیش فرض
۱۳ امکان امتیاز دهی به محصولات توسط کاربران پیش فرض
۱۴ امکان ایجاد اطلاعیه قبل از ورود پیش فرض
۱۵ امکان ایجاد پرسش های متداول پیش فرض
۱۶ امکان بار گزاری بینهایت عکس برای هر محصول پیش فرض
۱۷ امکان به اشتراک گذاری هر محصول توسط مشتریان در ۲۹۰ شبکه اجتماعی مختلف در سراسر دنیا پیش فرض
۱۸ امکان تعبیه انواع روش های ارسال کالا و قابلیت اختصاص به استان و یا استان های خاص پیش فرض
۱۹ امکان تعریف بینهایت خصیصه برای محصولات و مقایسه کالا ها پیش فرض
۲۰ امکان تعریف بینهایت دسته‎بندی و زیر دسته بندی در بینهابت سطح پیش فرض
۲۱ امکان تعریف بینهایت گروه خصیصه پیش فرض
۲۲ امکان تعریف تخفیف برای خرید محصولات به صورت عمده و قابلیت تعیین نمایش به گروه های مشتریان به صورت مجزا پیش فرض
۲۳ امکان تعریف بینهایت گزینه برای خرید محصول در صفحه ی محصول با تغییر قیمت بنا بر هر المان گزینه های انتخابی پیش فرض
۲۴ امکان تعریف حداقل اجازه خرید برای هر محصول پیش فرض
۲۵ امکان تعریف حراج برای کالا در مدت زمان های مختلف و با قیمت های مختلف پیش فرض
۲۶ امکان تعریف و نمایش مشخصات برای هر کالا پیش فرض
۲۷ امکان تعریف و نمایش کالاهای مشابه یک کالا پیش فرض
۲۸ امکان تعیین اعتبار برای مشتری در فروشگاه پیش فرض
۲۹ امکان تعیین بن در ازای خرید هر محصول پیش فرض
۳۰ امکان تعیین نمایش دسته‎بندی به صورت انحصاری در منوی وبسایت پیش فرض
۳۱ امکان تعیین وزن برای هر محصول پیش فرض
۳۲ امکان تعریف بینهایت محصول پیش فرض
۳۳ امکان تغییر تعداد و حذف محصولات در صفحه سفارش پیش فرض
۳۴ امکان ثبت سفارش به صورت مهمان برای مشتریان فروشگاه پیش فرض
۳۵ امکان ثبت سفارش توسط مشتری پیش فرض
۳۶ امکان ثبت گزاره های کلیدی برای سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو) در هر محصول و دسته بندی پیش فرض
۳۷ امکان جستجو در بین تمامی محصولات پیش فرض
۳۸ امکان خرید چندین محصول در یک سفارش توسط سبد خرید پیش فرض
۳۹ امکان درج کپی رایت وب سایت پیش فرض
۴۰ امکان ساختن صفحات مختلف و دلخواه در وبسایت به صورت داینامیک پیش فرض
۴۱ امکان عضویت در خبرنامه پیش فرض
۴۲ امکان عضویت در وبسایت پیش فرض
۴۳ امکان فعال سازی مقایسه کالا پیش فرض
۴۴ امکان مدیریت آیکون تب مرورگر (Favicon) پیش فرض
۴۵ امکان مدیریت اخبار پیش فرض
۴۶ امکان مدیریت سطوح دسترسی کاربران پیش فرض
۴۷ امکان مدیریت سفارشات پیش فرض
۴۸ امکان مدیریت محصولات ( ایجاد ،حذف و ویرایش) پیش فرض
۴۹ امکان مدیریت مطالب پیش فرض
۵۰ امکان مدیریت کلمات کلیدی ( meta tags و keywords ) پیش فرض
۵۱ امکان مشاهده لیست سفارشات یک مشتری در صورت ثبت نام مشتری پیش فرض
۵۲ امکان معرفی یا پیشنهاد کالا به دوستان پیش فرض
۵۳ امکان نظردهی به کالاها در صفحه آن کالا پیش فرض
۵۴ امکان نمایش آخرین اخبار پیش فرض
۵۵ امکان نمایش آخرین کالاهای هر دسته پیش فرض
۵۶ امکان نمایش اخبار به صورت چرخشی ( تیکر نیوز ) پیش فرض
۵۷ امکان نمایش اسلاید شوی تصاویر پیش فرض
۵۸ امکان نمایش امتیاز کالا پیش فرض
۵۹ امکان نمایش بنرهای تبلیغاتی پیش فرض
۶۰ امکان نمایش تاریخ و ساعت روز پیش فرض
۶۱ امکان نمایش تصاویر محصول پیش فرض
۶۲ امکان نمایش تولید کنندگان پیش فرض
۶۳ امکان نمایش جدیدترین کالاها پیش فرض
۶۴ امکان نمایش دسته بندی اصلی و فرعی کالا پیش فرض
۶۵ امکان نمایش شبکه های اجتماعی پیش فرض
۶۶ امکان نمایش لوگو و شعار وب سایت پیش فرض
۶۷ امکان نمایش لیست برند ها پیش فرض
۶۸ امکان نمایش لیست محصولات دلخواه پیش فرض
۶۹ امکان نمایش لیست همه محصولات پیش فرض
۷۰ امکان نمایش مختصر مشخصات کالا پیش فرض
۷۱ امکان نمایش نماد اعتماد الکترونیک پیش فرض
۷۲ امکان نمایش وضعیت کالا به کاربران پیش فرض
۷۳ امکان نمایش پربازدیدترین کالاها پیش فرض
۷۴ امکان نمایش پیام خوش‎آمدگویی به مشتریانی که در فروشگاه ثبت نام کردند پس از ورود آن ها به ناحیه کاربری پیش فرض
۷۵ امکان نمایش کد کالا پیش فرض
۷۶ امکان ورود بجای مشتری در پنل ادمین پیش فرض
۷۷ امکان ویرایش مشخصات مشتری پس از ثبت نام پیش فرض
۷۸ امکان پرش به بالای سایت در فوتر وبسایت پیش فرض
۷۹ امکان تنظیم مالیات و یا ارزش افزوده پیش فرض
۸۰ راه اندازی گوگل آنالیز برای مشاهده تعداد بازدید کنندگان به صورت لحظه ای پیش فرض
۸۱ قابلیت تعیین طول و عرض و ارتفاع برای هر محصول پیش فرض
۸۲ امکان رهگیری کالا از طریق SMS سفارشی
۸۳ امکان درج آدرس صفحه بصورت فارسی سفارشی
۸۴ امکان اضافه نمودن عکس برای هر کاربر سفارشی
۸۵ امکان ارسال پیامک سفارشی
۸۶ امکان اطلاع از موجودی کالا بصورت پیامکی سفارشی
۸۷ امکان برچسب گذاری بر روی محصولات سفارشی
۸۸ امکان بسته بندی و ارسال محصول به عنوان کادو و هدیه سفارشی
۸۹ امکان تعریف نحوی ارسال سفارشی
۹۰ امکان تعریف کلاس مالیاتی سفارشی
۹۱ امکان جستجوی پیشرفته به صورت فیلتر کردن دسته بندی ها، تولید کنندگان ، قیمت ماکزیمم و مینیمم و خصیصه های محصولات سفارشی
۹۲ امکان درخواست قیمت یا پیش فاکتور سفارشی
۹۳ امکان راه اندازی وبلاگ سفارشی
۹۴ امکان به نمایش گزاردن رویداد‌های خاص سفارشی
۹۵ امکان زیر منو پیشرفته سفارشی
۹۶ امکان فروش لیسانس سفارشی
۹۷ امکان فهرست سازی محصولات از روی حروف الفبا فارسی سفارشی
۹۸ امکان قرار دادن راهنمای خصیصه ها سفارشی
۹۹ امکان قیمت گذاری برای فروش عمده سفارشی
۱۰۰ امکان محاسبه قیمت خاص (پیشرفته) سفارشی
۱۰۱ امکان معرفی نمایندگان خود بر روی نقشه با آدرس و مشخصات سفارشی
۱۰۲ امکان نصب واترمارک بروی تصاویر محصولات وبسایت جهت حفظ کپی رایت به صورت خودکار سفارشی
۱۰۳ امکان نمایش آواتار کاربری در ماژول اطلاعات کاربران سفارشی
۱۰۴ امکان نمایش آیکن ویژگی محصول در لیست کالا سفارشی
۱۰۵ امکان نمایش اطلاعیه یا رویداد به صورت پیشرفته سفارشی
۱۰۶ امکان نمایش درصد تخفیف کالا سفارشی
۱۰۷ امکان تعریف و نمایش لوازم جانبی سفارشی
۱۰۸ امکان نمایش محصولات بصورت اسلاید سفارشی
۱۰۹ امکان نمایش منوی اصلی به صورت مگا منو سفارشی
۱۱۰ امکان نمایش ویدئو محصول سفارشی
۱۱۱ امکان گزارش ایراد توسط کاربران در یک محصول سفارشی
۱۱۲ امکان گفتگوی آنلاین با کاربران سفارشی
۱۱۳ ارائه کد رهگیری و امکان رهگیری سفارش برای مهمان سفارشی

 

tick : این موارد در بسته پیشنهادی وجود دارند.

shop : این موارد در صورت نیاز شما، سفارش داده می شوند و باعث افزایش قیمت بسته خواهند شد.

 

بعد از جلسه حضوری، نیازهای شما و خواسته های شما از وب سایت بررسی شده و مناسب ترین سیستم مدیریت محتوا جهت راه اندازی وب سایت شما انتخاب می شود که می تواند وردپرس، جوملا یا دروپال باشد.

روند شروع تا پایان پروژه

10. کنترل کیفیت سرعت وب سایت

سرعت بارگزاری وب سایت با سایت GTMetrix بررسی خواهد شد و مطابق با استانداردهای روز تا حد امکان بهینه می شود.

11. کنترل کیفیت امنیت وب سایت

امنیت وب سایت با دو نرم افزار آنلاین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

12. کنترل کیفیت قالب وب سایت

نحوه نمایش سایت در مرورگر ها و گجت های مختلف در رزولوشن های مختلف بررسی می شود.

13. کنترل کیفیت کدها و استانداردها

کد های وب سایت با w3C HTML5 Validator بررسی شده و در صورت خطا، برطرف می شود.

14. کنترل کیفیت عملکرد وب سایت

یکی از کارشناسان به صورت کاربرِ عادی سایت را بررسی می کند تا راحتی کار با سایت و عملکرد آن بررسی شود.

15. نمایش وب سایت به صورت خصوصی

سایت قبل از ارائه و بازگشایی برای عموم جهت مشاهده و بررسی اولیه بارگزاری می شود تا اصلاحات و تغییرات نهایی را اعلام کنید.

16. رفع اصلاحات نهایی وب سایت

تغییرات و اصلاحات نهایی مطابق با درخواست شما اعمال خواهد شد.

17. تسویه حساب، انتشار و آغاز پشتیبانی نقره ای

بعد از بررسی عملکرد وب سایت و قبل از انتشار پروژه، ۴۰% مبلغ باقی ماندۀ پروژه دریافت خواهد شد.

18. جلسه آموزش مدیریت وب سایت

در جلسه آموزشی که در محل داسپینا انجام می شود نحوه مدیریت وب سایت و وارد کردن اطلاعات آموزش داده خواهد شد.

1. ارسال درخواست

شما می توانید از انتهای صفحه درخواست مشاوره جهت طراحی وب سایت خود را برای ما ارسال کنید.

2. تماس تلفنی کارشناسان فروش با شما

کارشناسان فروش بعد از مشاهدۀ درخواست جهت راهنمایی و مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

3. جلسه بررسی نیازهای شما و ارائه پیشنهادات

در این جلسه که در محل داسپینا برگزار می شود هدف شما از راه اندازی وب سایت و…  بررسی خواهد شد.

4. ایجاد سفارش در پرتال کاربری شما

بعد از صحبت تلفنی / جلسه حضوری و جمع بندی نیاز های شما، سفارش مرتبط در پرتال کاربری‌تان ایجاد خواهد شد.

5. عقد قرار داد

در فرم قرار داد که به امضای دو طرف خواهد رسید تمامی وظایف ما و شما با رعایت تمامی مسائل حقوقی و… مشخص خواهد شد.

6. پرداخت ۶۰% هنگام عقد قرارداد

هنگام عقد قرار داد ۶۰% مبلغ کل قرار داد به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود.

7. دریافت محتوای اولیه از شما

با توجه به نیازهای وبسایت شما محتوی اولیه دریافت و بارگزاری خواهد شد.

8. جلسه انتقال نقطه نظرات شما

جلسه ای با مدیر پروژۀ شما برگزار خواهد شد تا سلیقه و ویژگی های کسب و کار شما به تیم طراحی منتقل گردد.

9. نصب ماژول ها و کد نویسی

نصب ماژول‎ها و کدنویسی سایت مطابق با استانداردها و موارد ذکر شده در قرار داد انجام می‎شود.


رشد ۶۰ درصدی افزایش خرید آنلاین در ایران …

نحوه پشتیبانی

  • پشتیبانی وب سایت بر بستر  پشتیبانی نقره ای ارائه می گردد.
  • نحوه پاسخگویی به صورت گفتگوی آنلاین، تلفنی، تیکت یا ارسال ایمیل می باشد.
  • میانگین مدت زمان بررسی تیکت ها و ایمیل ها ۳ ساعت می باشد.
  • ساعات پاسخگویی در ایام هفته ۹ الی ۱۷ می باشد.

برای شروع درخواست مشاوره دهید